آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی | ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی | ژل و نخ

بیشتر افراد دوست دارن  که حالت بینی خود را تغییر دهند ولی به دلایل گران قیمت بودند و استرس برای جراحی حاضر به انجام این درمان و رفع مشکلات نیستند. ولی با پیشرفته علم و تکنولوژی خوشبختانه می توان جهت زیبا کردن بینی از روش های غیرجراحی جهت رفع مشکلات استفاده کرد. یکی از روش ها لیفت بینی بدون جراحی می باشد  که  حتی بدون  بیهوشی با کمترین عوارض جهت ایجاد نتایج دلخواه در انجام این درمان با کمترین عوارض می توان به نتیجه دلخواه رسید.
استفاده از روش لیفت بینی بسیار موثر و با اثرات ماندگار است.
ولی عده‌ای از افراد نمی دانند که این عمل چگونه انجام می‌گیرد و چه مدت ماندگاری دارد و با نحوه انجام آن آشنایی ندارند.
ما در این مقاله قصد داریم تا به سوالات موجود درباره لیفت بینی بدون جراحی پاسخ دهیم و شما را با یکی از سریع ترین و جذاب ترین روش های زیبایی بینی آشنا کنیم.
پس ما را در این مقاله همراهی کنید.

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی به عنوان یکی از روش‌هایی است که می‌توان در آن جهت رفع ایرادها ظاهر بینی یا برخی مشکلات پزشکی نظیر رفع انحراف و مشکلات تنفسی از آن بهره‌مند شد.
جهت استفاده از این درمان بخش‌های مختلف بینی دچار تغییر می‌گردند و تناسب میان بینی و دیگر اعضای صورت بیشتر می شود .
استفاده از این روش رفع برخی از مشکلات مادرزادی یا آسیب های ورزشی که بر روی بینی ایجاد شده را نیز درمان می کند.
استفاده از این درمان بدون نیاز به جراحی می باشد و اکثر اوقات با بی‌حسی انجام می گیرد ولی در بعضی از مواقع با توجه به توصیه متخصص از بیهوشی استفاده می‌شود.
در ادامه مطلب درباره هر یک از این روش ها بیشتر توضیح داده می شود.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران انواع خدمات زیبایی و رفع مشکلات بینی تحت درمان متخصص کلینیک درمان می‌گردد.

کاندیدای مناسب جهت انجام لیفت بینی

معمولاً انجام لیفت بینی هیچ محدودیت خاصی ندارد و تمام افرادی که حس می کنند بینی آنها نیاز به اصلاح دارد از این درمان جهت رفع مشکلات می توانند استفاده کنند .
از لیفت بینی  بر روی نقاط مختلف بینی نظیر تیغه،  پره و پوست آن می توان استفاده کرد.  همچنین جهت ترمیم و بهبود نتایج جراحی از این درمان  می توان کمک گرفت.
در بعضی از موارد متخصص ممکن است جراحی را به شما توصیه کند که معمولاً در مواردی که انحراف از مشکلات بینی شدیدتر باشد جراحی به شما توصیه می گردد.
و اینکه مشخص شود شما کاندیدای مناسبی جهت انجام این جراحی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران هستید بر عهده پزشک می‌باشد و ایشان با توجه به جلسات مشاوره که برای شما تعیین می کند.  مشخص می کند که شما کاندیدای مناسبی جهت انجام این جراحی هستید یا خیر پس حتماً قبل از انجام جراحی جلسات مشاوره پیش از انجام درمان را جدی بگیرید و  در جلسات حضور داشته باشید.

لیفت بینی
لیفت بینی

روش‌های مختلف برای لیفت بینی

جهت لیفت بینی از دو روش جراحی و بدون جراحی می توان استفاده کرد که در روش بدون جراحی از بیهوشی استفاده نمی گردد و در زمان خیلی کوتاه جراحی انجام می‌پذیرد و  جای زخم بر روی بینی باقی نمی ماند و ماندگاری آن نسبت به جراحی کمتر است.
اما می‌توان آن را روشی مناسب برای کسانی که از جراحی می‌ترسند  دانست.
در  ادامه درباره روش‌های مختلف لیفت بینی بیشتر توضیح می دهیم.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می پذیرد؟

در انجام این درمان متخصص به کمک قرار دادن نخ‌های کوچک در داخل بینی باعث ایجاد حالت دلخواه می گردد که نتایج این شیوه نسبت به جراحی موقتی می‌باشد و پس از دو سال ماندگاری نیاز به ترمیم دارد. در انجام این درمان متخصص با رفع مشکلات در بینی و قرار دادن نخ‌ها در محل مناسب کشیدن و  ثابت کردن آنها باعث ایجاد فرم دلخواه برای بینی می گردد.
نخ هایی که در این درمان مورد استفاده قرار می گیرد ضخامت۰.۱۲ میلیمتری دارند و پس از مدتی جذب بدن می گردند به همین دلایل این درمان دائمی نیست.
نخ هایی که در این درمان مورد استفاده قرار می گیرد نخ های گاگ پیدواو هوریکان  و پلیکولید هستند. جدیدترین نخ‌ها جهت انجام این روش و ایجاد نتایج موثر که  تقریباً شبیه به جراحی دارد  استفاده از نخ  پیدواو می باشد .
استفاده دیگر از نخ‌ها با توجه به تشخیص متخصص و محل درمان بستگی دارد.
این درمان بدون درد صورت می‌پذیرد چرا که متخصص از بی حس کننده های موضعی در محل درد استفاده می کنند و مدت زمانی که جهت انجام این درمان نیاز می باشد حدود ۱۵ دقیقه است.
و نیاز به بستری شدن ندارد و بلافاصله پس از انجام درمان می توان کلینیک را ترک و به محل زندگی خود بازگردید و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. فقط باید توصیه‌های متخصص را جدی و تا چند روز از انجام دادن فعالیت های سنگین و ماساژ دادن محل جراحی خودداری کنید.

معمولاً انجام لیفت بینی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران تحت درمان متخصص کلینیک از طرفداران بیشماری برخوردار است.
زیرا استفاده از این روش باعث رفع مشکلات و ایجاد موفقیت بالا  و نتایج شگفت انگیز را به دنبال دارد.
برخی از مواردی که نمی‌توان از این روش در آن کمک گرفت نظیر شکستگی یا انحراف استخوان بینی است.
نتایجی که این روش بر جای می‌گذارد خیلی سریع و زود تر از جراحی ایجاد می‌شود.
دوره نقاهت کوتاه تری دارد و هزینه‌های نسبت به جراحی بسیار کمتر است.

لیفت بینی
لیفت بینی

لیفت بینی با تزریق ژل

استفاده از این نوع درمان برای کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که قصد دارند افتادگی بینی خود را برطرف کنند و یا بر روی بینی خود زخم دارند و غضروف های بینی آنها کمی حالت بیرون زدگی دارد . می توانند از این روش استفاده کنند و به برطرف کردن بیرون زدگی ها و یکدست کردن بینی کمک کنند.

استفاده از این روش به کمک تزریق ژل می باشد و از ژل ها یا فیلر های پوستی جهت رفع مشکلات استفاده می‌شود که با توجه به نوع ژل به کار رفته سن بیمار و بافت پوست نتایج این روش بین یک تا یک و نیم سال ماندگاری دارد.

لیفت بینی با ژل جهت برطرف کردن مشکلات شدید  در بینی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و تنها از این روش جهت رفع انحرافات  ظاهری و افتادگی بینی مورد استفاده قرار می گیرد.
ژل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند بر پایه هیالورونیک اسید هستند و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می گردند.
همچنین شادابی و جوانی را به دنبال دارد.  قیمت این درمان با توجه به نوع و مقدار ژله مورد استفاده متفاوت می‌باشد.

جهت استفاده از هر یک از این روش‌ها باید به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه کنید و تحت درمان متخصص از روش مورد نظر استفاده کنید.
در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران تحت درمان متخصص بهترین روش جهت رفع مشکلات بینی برای شما در نظر گرفته می شود.

چگونگی انجام لیفت بینی با جراحی

بیشتر افراد گاهی که حرف از جراحی بینی به میان می آید ذهنشان به انجام جراحی همراه با بستری با مراقبت های طولانی مدت سوق داده می شود.
ولی جهت انجام جراحی بعضا نیاز به انجام و مراقبت های طولانی ندارید و تنها از بی حس کننده های موضعی در بعضی از موارد استفاده می گردد.
و در بیشتر موارد با توجه به شرایط بیمار از بیهوشی عمومی استفاده می شود.
نکته مهمی این است که در انجام هر یک از روش‌های چه به صورت جراحی چه به صورت غیر جراحی وجود دارد این است  که هیچ دردی هنگام رفع مشکلات وجود ندارد و مدت زمانی که جهت انجام عمل مورد نیاز است بین ۲ تا ۴ ساعت  بوده و ۱ الی ۲ ساعت پس از انجام درمان می‌توانید کلینیک و مراکز درمانی را ترک و به خانه خود بازگردید .

جهت انجام این عمل لیفت بینی متخصص ابتدا برش‌های کوچک در ناحیه بین سوراخ بینی و پوست بینی ایجاد می کند تا به راحتی بتواند پوست بینی را بلند کند.
متخصص به رفع اشکالات بینی و ایرادات را برطرف و پس از انجام عمل محل های برش را بخیه می کند.  در برخی از موارد که آسیب ها شدیدتر است برش‌ها برپایه بینی نیز ایجاد می گردد در هر حال پس از انجام جراحی جهت ثابت نگه داشتن بینی از اسپلینت استفاده می گردد به کمک جراحی دارای انواع مختلفی است که برای تان شرح داده ایم.

لیفت بینی کاهشی

لیفت بینی کاهشی اولین نوع جراحی است که جهت کوچک‌کردن‌بینی از آن استفاده می گردد در این روش برشی بین استخوان و غضروف تا نوک بینی ایجاد می گردد و غضروف های اضافه از کناره‌های بینی برداشته می‌شود.

لیفت بینی افزایشی

استفاده از این لیف می‌تواند باعث رفع مشکلات و  جهت بزرگ کردن بینی استفاده کرد.
در انجام این درمان با برداشتن بافت اضافه و انتقال آن به بخش دیگر به کوچکی بینی خاتمه داده می شود در انجام این درمان از امپلنت های مصنوعی یا طبیعی استفاده می گردد.

لیفت بینی
لیفت بینی

لیفت بینی آسیب‌دیده

استفاده از این درمان همانگونه که از نامش پیداست به دلیل اسیب‌های وارد شده در حین ورزش یا هر دلیل دیگر که  باعث  بد فرم شدن  بینی شده مورد استفاده قرار می گیرد.
در این روش جهت برطرف کردن شکستگی ها و انحرافات ایجاد شده به فرم و اصلاح کردن و تنفس برای بینی کمک داده می‌شود.

لیفت بینی ترمیمی

جهت استفاده از این روش بافت از قسمت‌های مختلف دیگر برداشته و جهت ترمیم و فرم ازدست‌رفته بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در مواردی که آسیب ها شدیدتر باشد از چند عمل جراحی پشت سر هم استفاده می گردد.

 لیفت بینی اصلاحی

افرادی که از ظاهر نوک بینی خود رضایت ندارند می توانند جهت رفع مشکلات از این جراحی کمک بگیرند.
استفاده از این روش ممکن است به کمک امپلنت ها و برداشتن چربی یا پیوند بافت ترمیم نوک بینی صورت بگیرد تا  فرم دلخواه ایجاد گردد.

کاربرد و مزایای لیفت بینی چیست ؟

یکی از مزایای انجام لیفت بینی قیمت مناسب این روش می باشد که بسیاری از افراد از هزینه های بالای جراحی اقدام به اصلاح و رفع ایرادات در بینی نمی کنند که استفاده از لیفت بینی به عنوان یک راه حل به صرفه و نتایج طولانی بهترین گزینه می باشد.

لیفت بینی
لیفت بینی

بدون نیاز به جراحی و بیهوشی

استفاده از لیفت بینی بدون جراحی نیازی به بیهوشی و جراحی ندارد و تنها درد بسیار کمی را باید تحمل کنید و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

هیچ محدودیت سنی ندارد

استفاده از لیفت بینی برای تمام رده سنی امکان پذیر می باشد و هر فردی با هر سن و سالی می‌تواند این درمان جهت ایجاد نتایج فوق العاده لذت ببرد ولی باید قبل از انجام جراحی تحت درمان متخصص با تجربه و ماهر اقدام به انجام درمان نماید

عوارض جانبی کم

معمولاً پس از استفاده از این روش به صورت غیر جراحی بودن بدون نیاز به داروهای بیهوشی عوارضی را نیز به دنبال ندارد.  و تنها عارضه هایی نظیر تورم التهاب تا چند روز پس از اتمام جراحی ایجاد می گردد که در مدت زمان کوتاه درمان می گردد.

معایب و عوارض لیفت بینی

استفاده از لیفت بینی بدون جراحی معمولاً عوارض و معایبی کمی به دنبال دارد و تنها کمی تورم و التهاب در محل ها و اطراف چشم ها دیده می شود که پس از یکی دو روز از انجام جراحی درمان می گردد.
و ممکن است احساس درد یا فشار در بینی وجود داشته باشد که این موضوعات کاملا طبیعی و رایج هستند و در مدت زمان کوتاه پس از اتمام جراحی درمان می گردند.
ممکن است بینی شما تا چند ماه پس از انجام عمل تورم های جزئی داشته باشد که حداکثر تا شش ماه پس از انجام عمل برطرف می گردد.

در برخی از موارد ممکن است که نتایج لیفت بینی برای فرد متقاضی رضایت بخش نباشد و باعث ایجاد نامتقارنی در بینی گردد که معمولاً جهت رفع مشکلات از لیفت بینی در مراکز نامعتبر تحت عنوان متخصصین کم تجربه استفاده نکنید تا این موضوعات برای شما پیش نیاید.
دیگر عوارضی که ممکن است جهت لیفت‌بینی ایجاد گردد عمومی هستند و پس از مدت زمان کوتاه بدون نیاز به اقدام خاص جهت برطرف کردن از بین می روند و جای هیچ‌گونه نگرانی ندارند.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران تحت درمان متخصص کلینیک از بهترین روش‌ها جهت رفع مشکلات بینی استفاده می گردد

لیفت بینی
لیفت بینی

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی

قبل از انجام لیفت بینی باید برخی از نکات را رعایت کنید که با ایجاد آمادگی جهت انجام عمل باعث می شوید که عوارضی که در انجام این درمان ایجاد می‌گردد کمتر شده و نتایج و ماندگاری بیشتری نصیبتان شود.
پس بهتر است که قبل از انجام درمان حتما در جلسات مشاوره قبل از جراحی تحت درمان متخصص قرار بگیرید و قبل از لیفت تمام سوالات خود و انتظارات و اهداف خود و تمام سوالات طرح  و ابهامات خود را با پزشک برطرف کنید.

به مدت حداقل دو هفته قبل از انجام جراحی از مصرف سیگار و قلیان و انواع دخانیات خودداری کنید. زیرا استفاده از دخانیات باعث اختلال در فرایند اکسیژن رسانی به محل جراحی می‌گردد و دوره نقاهت را طولانی تر می کند.

اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید  یا به بیماری خاصی مبتلا هستیم حتما به پزشک خود اطلاع دهید از مصرف مواد غذایی و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید یا اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتماً با متخصص درمیان بگذارید و بدون تجویز متخصص قطع یا افزایش ندهید.

مراقبت های پس از انجام لیفت بینی

اگر از جراحی جهت لیفت بینی استفاده کردید باید به مدت یک هفته اسپیلنت را روی بینی خود نگهداری و جهت رفع تورم و التهابات از کمپرس سرد بر روی بینی خود استفاده کنید.
این کار را باید در طول روز به مدت ۶ الی ۸ بار برای ۱۵ دقیقه انجام دهید. هنگام خوابیدن سر خود را کمی بالاتر از حد معمول قرار دهید.
از خوردن انواع داروهای رقیق کننده و التهابی نظیر آسپرین خودداری کنید.
حتما در بعضی از موارد ممکن با متخصص مشورت و اگر لازم به مصرف داروی خاصی هستید آن را استفاده کنید.
از انجام دادن ورزش هایی نظیر والیبال فوتبال و بسکتبال که باعث آسیب رسیدن به بینی می گردد خودداری کنید.

جهت بهبودی و ایجاد نتایج فوق‌العاده حتماً توصیه ها و رژیم های غذایی که توسط متخصص تجویز شده را به خوبی رعایت کنید.  از قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید و محیط های گرد و غبار خودداری کنید.
از مصرف انواع سیگار قلیان و دخانیات دور کنید و پس از انجام جراحی جهت دیدن نتایج و وضعیت به کلینیک و پزشک خود مراجعه کنید.

هزینه لیفت بینی

هزینه های مربوط به انجام این جراحی با توجه به فاکتور ها نظیر انتخاب کلینیک، تعداد جلسات مشاوره و انجام آزمایش عکس ها و غیره در نظر گرفته می‌شود در هزینه‌ها تأثیرگذار است .
در برخی از موارد نیز ممکن است که جهت ایجاد نتایج متخصص برای شما چسب تثبیت کننده تجویز کند که قیمت چسب بینی می تواند به هزینه ها افزوده گردد. ک
هزینه هایی که در انجام لیفت بینی بدون جراحی در نظر گرفته می شوند.  نسبت به هزینه های جراحی نظیره رینوپلاستی کمتر است.

هزینه هایی که در روش های بدون جراحی اعمال می شود با توجه به نوع روش مثلاً نوع ژل یا نخ های مورد استفاده تبحر و مهارت متخصص و انتخاب کلینیک متفاوت می باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام رفع ایرادات در ظاهر بینی به کمک جراحی و غیر جراحی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای تجریش تهران با این کلینیک تماس بگیرید و نسبت به هزینه توسط کارشناسان اطلاعات کافی به دست آورید.

لیفت بینی
لیفت بینی

چه زمانی پس از انجام لیفت نتایج ظاهر خواهند شد؟

جهت استفاده از لیفت بینی  بلافاصله پس از عمل نتایج قابل مشاهده می باشد و انجام درمان‌های دیگر نباید انتظار داشته باشید که نتایج بلافاصله پس از خروج از کلینیک مشاهده شود . چراکه پس از انجام جراحی معمولاً آثار کبودی و تورم بر روی صورت وجود دارد و ممکن است که جای زخم در حدود ۲ تا ۳ هفته بعد از بین برود و نتایج پس از رفع و تورم ها قابل مشاهده باشد.

در جلسات مشاوره چه مواردی مطرح می‌شود؟

در جلسات مشاوره که برای شما  در نظر گرفته می‌شود خجالت و رودربایستی نداشته و تمامی سوالات و مشکلات خود را با  پزشک در میان بگذارید تا بهترین تصمیم  جهت رفع مشکلات شما گرفته شود.
به علاوه در این جلسات متخصص با انجام معاینات لازم زمانی که می تواند نتایج را بررسی کند تصمیم قطعی برای انجام درمان برای شما  میگیرد

آیا نتایج لیفت بینی دائمی است؟

نتایج لیفت بینی به صورت جراحی دائمی است اگر قصد روش‌های بدون جراحی برای بینی را دارید پاسخ به این سوال منفی است.  زیرا نخ هایی که در انجام این درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از مدتی جذب بدن می‌گردند.  و نتایج و اثرات از بین می‌رود و پس از ۲ سال باید مجددا ترمیم گردد.   در  جراحی بینی با ژل اثرات تا  یک سال و نیم و باقی می‌ماند اما در روش لیفت بینی با جراحی نتایج طولانی و حتی دائمی باشد و نیاز به ترمیم ندارد.

آیا جراحی بینی با لیفت بینی با استفاده از جراحی متفاوت است؟

بله هر یک از این روش ها با هم متفاوت می باشد به کمک لیفت بینی نیاز به بستری شدن  نیست و عوارض کمتری دارد.
همچنین دوره نقاهت و پس از انجام عمل بسیار کوتاه است و نتایج زودتر ظاهر می‌شود.  البته تصمیم گیری برای انتخاب نوع روش برای فرد بر عهده متخصص است و با بررسی شرایط جسمی و بدنی و انتظارات و اهداف شما روش مناسب را انتخاب می کنند

بهترین مرکز برای انجام عمل لیفت بینی کجا است؟

جهت انجام رفع مشکلات بینی بهترین کلینیک و مراکز معتبر را که هزینه‌های لیفت بینی در آن مناسب و قابل اعتماد هستند انتخاب کنید.
همچنین جهت انجام این جراحی باید پزشک متخصص این کلینیک تخصص و مهارت کافی برای انجام این درمان یا به صورت جراحی یا به صورت غیر جراحی را داشته باشد.
جهت انجام این درمان هم به صورت جراحی و هم به صورت غیر جراحی می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران مراجعه و با انجام این درمان رفع مشکلات کمک کنید

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 22 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_tajrish

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinictajrish.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinictajrish.ir/ibbj

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ویکی پدیا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران
عمل بینی قوزدار استخوانی
لوسیون لیفت بدن
لیست کامل خدمات کلینیک زیبایی
سوپر لیفت بینی اروپایی
مراحل اسید تراپی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران تجریش
  • 09120043630-02191017614
  • info@clinictajrish.ir