قیمت عمل لیفت سینه

قیمت عمل لیفت سینه

قیمت عمل لیفت سینه

لیفت سینه یک روش جراحی زیبایی است که هدف اصلی آن بهبود شکل و موقعیت سینه‌ها است.

این جراحی معمولاً در افرادی که سینه‌هایشان به دلیل عواملی مانند پیری، بارداری و شلی زیاد افتاده یا از شکل خود افتراق داشته باشند، انجام می‌شود.

در جراحی لیفت سینه، جراح، اغلب با حذف بافت اضافی، تنظیم پوست، و بازسازی ساختارهای زیرین سینه، سینه‌ها را به موقعیت و شکل دلخواه می‌آورد.

این عمل ممکن است شامل جابه‌جایی نوک سینه نیز شود تا شکل طبیعی‌تری به دست آید.

هدف از این جراحی افزایش اعتماد به نفس فرد، بهبود شکل ظاهری سینه‌ها و جوانسازی پوست است.

نکته مهم در مورد جراحی لیفت سینه این است که نتایج آن ممکن است با گذر زمان تغییر کنند و همچنین ممکن است نیاز به دوره‌های بازآموزی و مراقبت مخصوص پس از عمل داشته باشد.

قبل از تصمیم به انجام این نوع جراحی، مهم است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا اطلاعات دقیق تری درباره ریسک‌ها، نحوه انجام جراحی و انتظارات پس از عمل دریافت کنید.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره لیفت سینه، به صورت رایگان پاسخ میدهند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران

درد در جراحی لیفت سینه

درد پس از جراحی لیفت سینه ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد، اما به طور کلی، بیشتر افراد پس از این جراحی احساس درد و مقداری ملایم تا متوسط را گزارش می‌دهند.

این درد ممکن است به مدت چند روز تا چند هفته ادامه داشته باشد و با توجه به تحمل درد و شرایط جسمی فرد، ممکن است نیاز به مصرف داروهای مسکن معمولی داشته باشد.

علاوه بر این، پزشکان معمولاً به بیماران پس از جراحی داروهای مسکن می‌دهند تا کمک به کاهش درد و راحتی بیشتر برای آنها فراهم شود.

همچنین، رعایت دقیق دستورات پس از عمل، استفاده از لباس فشرده‌کننده و اجتناب از فعالیت‌های سنگین در دوره‌های ابتدایی پس از جراحی می‌تواند در بهبود سریع تر و کاهش درد کمک کند.

تا زمانی که فرد به دقت به راهنمایی‌های پزشک پیروی کند و مشکلات خاصی وجود نداشته باشد، بیشتر افراد پس از چند هفته از عمل لیفت سینه به فعالیت‌های روزمره خود بازمی‌گردند و درد بهبود می‌یابد.

عکس نمادین عمل لیفت سینه
لیفت سینه-کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی تجریش

عوارض لیفت سینه

 هر جراحی دارای ریسک‌ها و عوارض ممکن است، و جراحی لیفت سینه هم از این قاعده مستثنی نیست. برخی از عوارض ممکن پس از لیفت سینه عبارتند از:

  1. بی‌حسی همیشگی سینه‌ها: ممکن است بعضی از افراد پس از جراحی بی‌حسی دائمی در برخی از قسمت‌های سینه را تجربه کنند.
  2. خونریزی و لخته‌شدن خون: خونریزی معمولاً برای چند روز پس از جراحی ممکن است ولی در موارد نادر، لخته‌شدن خون (ترومبوز) نیز رخ می‌دهد.
  3. واکنش بدن به بیهوشی: بعضی از افراد ممکن است به بیهوشی مورد استفاده در جراحی واکنش نشان دهند.
  4. خوب نشدن جای زخم: علی‌رغم تلاش جراح برای خیلی دقیق انجام دادن عمل، ممکن است جای زخم به نحوی که انتظار می‌رفت بهبود نیابد.
  5. نداشتن تقارن در سینه: ممکن است در برخی موارد تقارن دقیقی در سینه‌ها به دست نیاید.
  6. ازبین‌رفتن بافت چربی در سینه‌ها: در برخی از موارد، ممکن است بافت چربی در سینه‌ها کاهش یابد.
  7. جمع‌شدن مایع زیر پوست: در برخی از افراد ممکن است پس از عمل جمع‌شدن مایع زیر پوست رخ دهد.

همچنین، مهم است که افراد قبل از تصمیم به انجام لیفت سینه، با پزشک خود مشورت کنند تا در مورد ریسک‌ها و عوارض ممکن اطلاعات دقیق تری دریافت کنند و تصمیمی آگاهانه‌تر بگیرند.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره لیفت سینه، به صورت رایگان پاسخ میدهند.

هزینه لیفت سینه

لیفت سینه یکی از روش‌های جراحی زیبایی است که برای بهبود شکل و موقعیت سینه‌ها به کار می‌رود.

عواملی که از آنها یاد کردید، مانند شیردهی، بارداری، تغییرات وزن، افزایش سن، عوامل ژنتیک و تأثیر جاذبه زمین، می‌توانند باعث افتادگی و تغییرات در ظاهر سینه‌ها شوند.

لیفت سینه با جراحی می‌تواند این مشکلات را بهبود بخشند.

در مورد هزینه لیفت سینه، همانطور که ذکر کردید، متغیر بوده و بستگی به چندین عامل دارد.

این عوامل شامل موقعیت جغرافیایی، تخصص جراح، مراکز پزشکی، هزینه‌های بیمارستان، و نیازهای خاص هر بیمار می‌شوند.

عموماً هزینه لیفت سینه از ۴۹ میلیون تومان به بالا قرار می‌گیرد.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر و مشاوره مناسب، مهم است که با پزشک یا جراح زیبایی مشورت کنید.

آنها می‌توانند بر اساس شرایط خاص شما، انتظارات و نیازهای جراحی، به شما اطلاعات کاملتری ارائه دهند.

همچنین، باید به این نکته توجه داشت که هزینه جراحی ممکن است شامل هزینه‌های مرتبط با مراحل مختلف جراحی، بیمارستان، داروها، و مراقبت‌های پس از عمل نیز شود.

لیفت سینه با تزریق چربی

لیفت سینه با تزریق چربی یک روش جدیدتر در زمینه جراحی زیبایی است که به عنوان “لیپوفیلینگ سینه” یا “لیفت سینه با چربی خود” نیز شناخته می‌شود.

در این روش، از چربی از دیگر مناطق بدن مثل شکم یا ران جمع‌آوری شده و سپس در سینه‌ها تزریق می‌شود. این روش دو اهداف اصلی دارد: افزایش حجم سینه و بهبود شکل آن.

عکس نمادین دختری که قصد لیفت سینه را دارد
لیفت سینه-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش

مراحل عمل لیفت سینه با تزریق چربی عموماً به شرح زیر است:

  1. تهیه چربی: چربی از ناحیه‌های دیگر بدن با استفاده از لیپوساکشن (لیپوساکشن) جمع‌آوری می‌شود. این مرحله به عنوان خطوط طلایی معمولاً باعث بهبود شکل بخش‌های دیگر بدن نیز می‌شود.
  2. پالایش کردن چربی: چربی جمع‌آوری شده، پالایش می‌شود تا خالص سازی چربی انجام شود.
  3. تزریق چربی:چربی آماده شده به سینه‌ها تزریق می‌شود. این تزریقات معمولاً در نواحی مختلف سینه انجام می‌شود تا حجم و شکل بهینه را فراهم آورد.
  4. بهبود شکل : چربی تزریق شده به نحوی که به شکل طبیعی و متناسب با بدن بیمار توزیع شود. این کمک می‌کند تا سینه‌ها به شکل طبیعی و به صورت دائمی به نظر برسند.

مزایای این روش شامل استفاده از مواد طبیعی بدن برای افزایش حجم سینه، کاهش خطر عوارض ناشی از جراحی سلیقه و استفاده از لیپوساکشن برای کاهش چربی اضافی در مناطق دیگر بدن است.

با این حال، همواره مهم است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بررسی دقیق تری از وضعیت شما صورت بگیرد و روش مناسب برای نیازهای شما انتخاب شود.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره  لیفت سینه، به صورت رایگان پاسخ میدهند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مشکلات رابطه زناشویی

تزریق چربی و حجم دهی باسن

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

نتیجه گیری

لیفت سینه با تزریق چربی یک روش جدیدتر در زمینه جراحی زیبایی است که به عنوان یک گزینه برای افزایش حجم و بهبود شکل سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این روش از چربی بدن بیمار برای ایجاد حجم طبیعی در سینه‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند به دو اهداف اصلی کمک کند: افزایش حجم و بهبود شکل سینه.

مزایای این روش شامل استفاده از مواد طبیعی بدن برای تزریق، کاهش خطر عوارض ناشی از جراحی‌های دیگر، و امکان کمک به بهبود شکل بخش‌های دیگر بدن است.

با این حال، همواره مهم است که با پزشک یا جراح زیبایی متخصص مشورت کنید تا بررسی دقیق تری از وضعیت شما صورت بگیرد و گزینه‌های مناسب برای نیازهای شما انتخاب شود.

همچنین، باید به نکات مربوط به هزینه‌ها، ریسک‌ها، و نیاز به مراقبت پس از جراحی توجه داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017614

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 22 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_tajrish

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تجریش تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/yt2rANEA

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد
عمل زیبایی گوش
عمل زیبایی چشم
عکس زاویه سازی صورت با چربی
تزریق فیلر خط خنده
تزریق هیالورونیک اسید زیر چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران تجریش
  • 09120043630-02191017614
  • info@clinictajrish.ir